Malé cheesecakes peču docela pravidelně a pořád podle stejného receptu, který už jsem tady na blogu zveřejnila. Dortíky jsou chuťově moc dobré, příprava rychlá a jednoduchá a tak nemám potřebu zkoušet nový recept. Skvěle chutnají jak samotné, tak třeba s ovocnými omáčkami, slaným karamelem nebo citronovým krémem.
Nicméně pokud jde o jejich vzhled, není to nic moc. Protože co si budeme povídat, jíme i očima. A pokud je chcete podávat na oslavě nebo party jako mini dezert, měly by vypadat trochu reprezentativně 🙂 Takže jsem je trochu přizdobila krémem, přidala čerstvé ovoce a okamžitě se posunuly o stupeň výš 🙂
Abych ale jen neopakovala „starý“ recept, přidám také tip na sýr, který na cheesecake používám a na který se mě někteří z Vás už ptali. A pak také malou pomůcku, jak dortíky po vychladnutí jednoduše vyndat z plechové formy. Protože nevím jak Vám, ale mě se občas natrhl papírový košíček, když jsem se je snažila po zchladnutí vydolovat z formy. Samozřejmě pokud používáte silikonovou formu, tahle rada pro Vás bude bezpředmětná 🙂
Sušenky na základ používám nejradši takové sušší, něco jako BeBe rodinné, ale klidně použijte své oblíbené nebo osvědčené. Jedna moje kolegyně dělá sušenkový základ dokonce z piškotů. Pokud jde o sýrovou náplň, tak používám výhradně čerstvý sýr, na značce zase až tak nezáleží. Vyzkoušela jsem jich několik včetně Philadelphie a není v nich zas tak podstatný rozdíl. Jediné, co mi k pečenému cheesecake tak nějak nepasuje a nikdy jsem nezkoušela, jemascarpone a ricotta. Ani jedno nemá dle mého názoru typickou sýrovou chuť, přesto je některé recepty uvádí.
Na sušenkový základ si připravte:
110 g rozemletých sušenek
60 g rozpuštěného másla
Sušenky rozdrťte nebo rozmixujte a smíchejte s rozpuštěným máslem. Pokud používáte plechovou formu, nastříhejte si malé proužky z pečícího papíru (cca 15 x 2 cm) a vložte je do každého otvoru na dortík (pod košíček). Pak vyložte papírovými košíčky a sušenkovou směs do nich rovnoměrně rozdělte. Pomocí lžičky směs urovnejte a zamáčkněte do dna košíčku. Než si připravíte náplň, dejte do lednice. Troubu předehřejte na 150 stupňů.
Na sýrovou náplň:
450 g čerstvého sýra
130 g cukru krupice
2 velká vejce
1 lžička vanilkového extraktu
1/2 lžičky citronové kůru nebo 2 kapky citronového oleje
120 g zakysané smetany
V míse lehce našlehejte sýr, přidejte cukr a na nízké otáčky pokračujte ve šlehání, až se vše spojí. Přidejte vejce, jedno po druhém, vanilkový extrakt, citron a zakysanou smetanu. Po celou dobu šlehejte pomalu, aby se do směsi nedostalo příliš vzduchu. Základem úspěchu je také stejná pokojová teplota všech surovin, proto si je předem včas vyndejte z lednice.
Sýrovou směs rozdělte rovnoměrně do všech 12 košíčků na připravený sušenkový základ. Dejte péct do vyhřáté trouby na 18 – 20 minut na střední příčku. Středy dortíků nemusí být úplně propečené. Nechte ve formě zcela vychladnout, pak přikryjte folií nebo alobalem a dejte do lednice, nejlépe přes noc.
Pokud byste dávali dortíky do lednice ještě teplé, pak nezakrývejte folií, srazila by se pod ní voda a dortíky by zvlhly. Druhý den dortíky pomocí pásku z pečícího papíru lehce vyndejte z formy a ozdobte krémem.
Smetanový krém:
50 g mascarpone
150 g smetany ke šlehání 40%
lžička cukru krupice
čerstvé ovoce na ozdobu
Mascarpone, smetanu i cukr dejte do misky a společně vyšlehejte. Pomocí sáčku a zdobící trubičky nastříhejte na dortíky a ozdobte čerstvým ovocem.
No řekněte, nejsou roztomilé 🙂
recept na cheesecakes z webu www.joyofbaking.com
99 Komentáře
Kouzlo mého domova
31. 5. 2015 v 7:38Ty jsou překrásné!
Víkendové pečení
31. 5. 2015 v 8:04Radko, děkuji 🙂 vyzkoušejte, jsou jednoduché a moc dobré 🙂
FromLenka
31. 5. 2015 v 14:35Nádherné, slinky sa mi zbiehajú 🙂
fromlenka.sk
Víkendové pečení
31. 5. 2015 v 18:19Lenko, děkuji 🙂
Unknown
2. 6. 2015 v 7:02mnam, tak ty vyzkouším, krása.
Víkendové pečení
2. 6. 2015 v 7:06Danielo, díky 🙂 určitě zkuste, teď na léto ideální dezertík 🙂
Anonymní
23. 6. 2015 v 10:31Aaach, ty jsou krásný.. 🙂 Můžu Váš recept z dovolením ukrást a použít ho na svatbu? 🙂 Zkusím udělat malou obměnu a upeču levandulové a limetkové.. Už se začínám skoro stydět, páč nedávno jsem se Vás ptala i na svatební koláčky, ale máte všechno jak ze žurnálu a tak dobrý, tak se nedivte.. :))
Víkendové pečení
23. 6. 2015 v 10:35Děkuji :)) klidně pečte podle libosti, k tomu přeci tenhle blog a recepty jsou 🙂 levandule a limetka zní velmi dobře a myslím, že tyhle malé dortíky jsou na svatbu lepší, než třeba klasické mini zákusky, chce to prostě změnu 🙂 mějte se fajn. Mila
Anonymní
7. 7. 2015 v 10:33Vypadají luxusně.Mám otázečku.Zkusila jse je,ale neměla jsem tolik toho sýra,takže jsem 200g nahradila tvarohem a náplň mi pak lezla z košíčků a po vytažení se mi propadla 🙁 .Myslíte si,že to je tím tvarohem?O víkendu chci zkusit znovu,tak ať vím,je-li to tvarohem,nebo mýma rukama.Děkuji a máte můj obdiv.Iva
Víkendové pečení
7. 7. 2015 v 16:14Ivo, zdravím a děkuji 🙂 z tvarohu jsem je nikdy nepekla, takže nevím. Myslím ale, že takový rozdíl by v tom být neměl. Máte na mysli, že krému bylo moc a nevešel se do košíčků? Na vině mohou být nižší košíčky, vyrábí se totiž více rozměrů. Jak dortíky chladnou, tak mohou lehce "propadnout", to je steiné i u velkého cheesecaku, to by neměl být problém. No a pokud je to moc, mohlo by to být šleháním na vysoké otáčky, dostane se tam tak hodně vzduchu a tohle by to mohlo způsobit. Snad Vám to pomůže 🙂 ať se podaří 🙂 Mila
GreenMagritte
8. 8. 2015 v 12:56Dobrý den, dělaly jsme je s mamkou podle vašeho receptu a byly skvělé! Děkuji za recept. Na moji muffinovou formu stačilo 400g sýra a cukru bych příště dala jen 100g. Úžasný recept, který se dá variovat.
Doporučuji také mini nepečené cheesecakes, kam se na korpus dá pouze sýr (400g) a asi 160g nutely (podle chuti). Posypat opraženými lískovými oříšky a nechat ztuhnout v lednici. Není potřeba žádný cukr a je to hned hotové 🙂
Víkendové pečení
8. 8. 2015 v 15:41Hezké odpoledne, Green Magritte, tak to mě moc těší, že dortíčky chutnaly 🙂 každá forma na muffiny je trošku jiná, já sama mám tři a každá se trochu liší 🙂 stejně tak i velikosti košíčků 🙂
Děkuji za tip na nutelové cheesecake, určitě někdy také vyzkouším. Krásné léto. Mila
Anonymní
29. 8. 2015 v 20:38Pekny vecer….dnesni oslava narozenin a statnic obsahovala tyto minidorticky a slany kolac a vsechno vyborne:-)) a rychle!diky moc,uz vlastne pecu jen podle tohoto blogu:-)) a chystam se na ty coocisky s anglickou…jsem fakt zvedava na tu chut.:-))
Víkendové pečení
30. 8. 2015 v 20:27Tak to jsem ráda a moc děkuji za Vaše milá slova 🙂 velmi si jich vážím. Doufám, že Vás i v budoucnu budou moje recepty inspirovat 🙂
PS – všechno nejlepší oslavencům 🙂
Anonymní
4. 9. 2015 v 13:08dobry den..dnes jsem je zkusila ve variante pro diabetiky a jsou super….se stevii,dia susenkama…nic jim nechybi:-)) dokonce jsem v lidlu videla stejny syr v bile krabicce jako odlehceny.to ale nevim,jestli by nevytekl? hezky vikend:-))
Víkendové pečení
4. 9. 2015 v 14:15Tak to moc ráda slyším, že jste si poradila i s verzí pro diabetiky 🙂 máte pravdu, sýr se dělá i v light variantě, ale mě osobně moc nechutná 🙂 i tady zřejmě platí, že tuk je nositelem chuti a bez něj to prostě není ono. Těžko říct, jak by se "choval" při pečení. Mějte se fajn 🙂
Míša
7. 1. 2016 v 9:52Dobrý den, předně vám chci poděkovat za úžasné recepty, peču podle vašeho blogu často a vždy se celkem daří a všem chutná.
U tohoto receptu zřejmě někde dělám chybu, protože mi vždy polovina dortíčku zůstane v košičku… Nebo podáváte v košíčku se lžičkou?
Moc děkuji za vaši odpověď Míša
Víkendové pečení
7. 1. 2016 v 11:22Míšo, zdravím a moc děkuji za Vaše slova 🙂 Dortíčky by měly jít normálně z papírového košíčku vyloupnout 🙂 Jaký používáte sýr? Problém by mohl být s mascarpone. Necháváte přes noc vychladit v lednici? Pekla jsem již mnohokrát a tento problém jsem neměla … Míša
Anonymní
7. 1. 2016 v 14:30Děkuji moc za odpověď. Používám cream cheese z Kauflandu. Zkusím tedy ještě jiný. Mascarpone nepoužívám… Přes noc jsem je nikdy neuchránila 🙂 zkusím je tedy ještě nechat celou noc chladit.Díky a hezký den
Anonymní
20. 1. 2016 v 14:33Dobrý den, dortíky jsem včera zkoušela poprvé, mám špatné zkušenosti s velkých cheesecakem, tak jsem se trochu bála, že to dopadne podobně, ale naopak, podařilo se to naprosto skvěle 🙂 jsou opravdu chutné a budu je dělat častěji..
Dělala jsem dortíků pouze 6 z polovičních dávek z receptu a vyšlo to akorát.
Děkuji moc, B.
Víkendové pečení
20. 1. 2016 v 14:44Báro, zdravím Vás, tak to jsem moc ráda, že se dortíčky povedly 🙂 také je občas peču jen z poloviční dávky. Až si je párkrát zopakujete, tak si třeba znovu troufnete i na ten velký cheesecake 🙂
Anonymní
15. 6. 2016 v 12:01Krásný den, paní MiLo, mini dezert měl velký úspěch a jak se po nich zaprášilo.:-)Příště musím udělat z dvojté dávky.:-)Akorát je máte krásně bílé a já je měla žluté ale to je asi domácíma vajíčkama.:-)Akorát neumím pracovat se 40% šlehačkou, už 3 pokus a vždy se mi srazila asi neumím trefit ten správný okamžik.Mějte se krásně a děkuji za skvělé recepty.Mirka z Olomouce.
Víkendové pečení
15. 6. 2016 v 13:45Mirko, hezký den, tak to jsem moc ráda, že mají mini dortíky takový úspěch 🙂 Ano, myslím, že žluté zabarvení bude díky vajíčkům, domácí jsou prostě nejlepší. Klidně můžete použít i smetanu s nižším obsahem tuku, možná Vám to s ní půjde líp. Já obvykle smetanu ke konci šlehám pomaleji, abych lépe odhadla ten správný moment. Mějte se fajn. Mila
Anonymní
17. 6. 2016 v 7:46Ahoj, můžu se zeptat, v případě silikonových formiček, je lepší dávat také do nich ještě papírový nebo to půjde z nich vytáhnout a držet formu i bez jejich použití? Děkuji :-))
Víkendové pečení
17. 6. 2016 v 8:02Zdravím, kvalitní silikonové formy by určitě měly držet tvar a pokud bude cheesecake dostatečně vychlazený, tak by měl jít i dobře vyndat. Nicméně záleží, jak je budeš servírovat, někdy je ten papírový košíček lepší 🙂
Unknown
26. 7. 2016 v 16:27Ahoj, cheesecaky vyzerajú božsky.. chystám sa ich zajtra robiť. Chcela som sa opýtať dá sa syr Philadelphia nahradiť? U nás sa predáva celkom draho a bojím sa aby sa mi nepokazili a ja pri tom vyhodila peniaze pre nič za nič. A dajú sa vybrať z košíčku na druhy deň bez problémov? Ďakujem za odpoveď! 🙂
Víkendové pečení
26. 7. 2016 v 18:58Lenko, děkuji 🙂 určitě se dá Phila nahradit, já z ní také nepeču 🙂 používám sýr z Lidlu – viz foto nahoře nebo jakýkoliv jiný podobný sýr 🙂 dortíky se servírují v papírových košíčcích, sundavají se až při jídle 🙂
Anonymní
7. 10. 2016 v 7:12Dobrý den, chci se zeptat, zda můžu na tyto muffinky (Cheesecake jako mini dezert) použít silikonové košíčky namísto papírových. Děkuji Eva.
Víkendové pečení
7. 10. 2016 v 8:08Evo, zdravím Vám, ano, určitě můžete použít na pečení silikonové košíčky, pak ale bude lepší to v nich přímo servírovat …. pekla jsem v silikonové formě Cheesecake se švestkovou omáčkou a po vyndání z formy se s nimi hůře manipuluje 🙂
Každopádně ty silikonové košíčky už se nedávají to té plechové formy, ty drží sami o sobě ….
Anonymní
10. 10. 2016 v 15:44Děkuji Vám za odpověď. Ještě tedy ale jedna otázka. Jaké papírové košíčky používáte? Peču stále pouze v silikonových a nikdy se mi těsto nepřipeče. U papírových se mi to bohužel stalo. Poradíte mi, které papírové košíčky jsou nejvhodnější, příp. kde je koupím…? Děkuji Eva
Víkendové pečení
10. 10. 2016 v 17:02Evo, cheesecake se v silikonu taky nepřipeče, jen se pak s nimi hůře manipuluje na rozdíl třeba od muffinů nebo klasických cupcakes 🙂 papírové košíčky mám nejradši bílé od firmy Wimex (odkaz na web. Dají se koupit v některých obchodech s domácími potřebami, papírnictví, mají je myslí i v Makru a u Fialy v Praze na Zličíně. Ale určitě i jiné budou dobré :))
Anonymní
13. 10. 2016 v 22:07Zdravím,
Prosím, poraďte, jak lze zabránit tomu, aby se papírové košíčky neodlepovaly od cheesecaku.
Děkuji
Víkendové pečení
14. 10. 2016 v 6:08Zdravím, občas se mi část některého košíčku také kousek odloupne, ale není to nic hrozného. Na vině může být větší vlhkost nebo kvalita košíčků …
Míša
21. 2. 2017 v 9:49Dobrý den, Vaše stránky jsem objevila teprve o víkendu a už mám rozmyšlené, co budu péct tak do léta.:D Jsou opravdu moc krásně, recepty velmi poctivě popsané. Velmi se mi libí, jak dezerty zdobíte čokoládovýma trubička, chtěla jsem se zeptat, zda je někde kupujete a nebo si je sama vyrábíte. Děkuji Vám za Vaše recepty, o které se dělíte. Spoustu dalších vydařených receptů 🙂
Víkendové pečení
21. 2. 2017 v 9:55Zdravím a moc děkuji 🙂 určitě budu ráda, když nějaký recept vyzkoušíte. Čokoládové trubičky kupuji, na ty si doma opravdu netroufám 🙂 koupíte je na cukrářských eshopech v různých provedeních. Mějte se fajn a budu ráda za recenzi, když něco upečete .)
Anonymní
14. 3. 2017 v 9:27Zdravím…nemám košíčkovou formu na pečení. Lze tento dezert upéci jen v košíčcích volně ložených na plechu?
Víkendové pečení
14. 3. 2017 v 13:03Košíčky nejsou samodržící, jsou ze slabého papíru, po nalití náplně by se roztekly. Jedině můžete zkusit dát více košíčků do sebe, to by pak mohlo jít 🙂
Anonymní
4. 4. 2017 v 19:50Palec nahoru, povedly se a všem moc chutnaly. Dík za recept. Mňam! 🙂
Víkendové pečení
5. 4. 2017 v 14:24Skvělé, děkuji 🙂
Noemy
16. 5. 2017 v 20:27Dobrý den Milo,
především chci poděkovat za recept. Dříve jsem dělala jen velký cheesecake, ale kvůli tetiný oslavě 70 narozenin jsem chtěla udělat menší verzy a díky hledání jsem našla Váš užasný recept dnes jsem zkusila na nečisto povedly se mi jen se bojím aby mi šlehačka (ozdsobení) vydrželo až to povezu napadá mne už jen ztužovač šlehačky což moc nechci a nebo chladící box nemáte nějakou radu? Děkuji a přeji mnoho úspěchu né jen v pečení 🙂
Víkendové pečení
17. 5. 2017 v 11:42Simono, zdravím Vás, to mě moc těší, že se recept líbí 🙂 pokud použijete smetanu 40% a přidáte trochu mascarpone, šlehačka by měla držet bez problému, mám mnohonásobně vyzkoušeno i s převozem na vzdálenosti cca 30-40 km. Ztužovač je dle mého názoru zbytečný 🙂 Pokud nebudou nějaká extrémní horka a nepovezete to několik hodin daleko, převozu bych se nebála, stačí dát do klasické dortové krabice. Mějte se fajn a ať se oslava vydaří 🙂
Noemy
25. 5. 2017 v 17:10Děkuji Milo,
udělala jsem již dvakrát, abych vše nacvičila zítra konečně budu dělat pro tetu na sobotní oslavu a musím říci, že opravdu krásně drží. Tudíž se nebojím toho převozu. Ještě jednou děkuji. Mějte se krásně 🙂
Jitu
9. 9. 2017 v 15:00Zdravím, dortíky jsou úžasné, ale asi to nebudou ty pečené, že? Už jsem je dělala několikrát, ale vždy jsou po upečení žluté a na košíčku je znát, že byl v troubě.Takhle čisté a bílé je nikdy z trouby nevytáhnu.Takže tyhle budou nejspíš ty za studena? Anebo mi prosím, poraďte, jak na to, aby byly takhle čisté a bílé.Díky moc, Jitka
Víkendové pečení
9. 9. 2017 v 15:57Jitko, zdravím Vás, samozřejmě že jsou to pečené cheesecakes 🙂 nahoře mate uvedeny recept 🙂 nebudu přeci dávat fotografie jiných dortíků :)) to, že je nemáte čistě bílé, může mít více důvodů: pečete příliš dlouho nebo při vysoké teplotě, pozor, pečou se bez horkého vzduchu 🙂 můžete mít žlutejsi vejce nebo i druh sýra 🙂 na vině mohou být i košíčky 🙂 každopádně je důležité, jestli Vám chutnají 😉
Jitu
9. 9. 2017 v 18:08Dělám je přesně takhle , délka pečení , ze stejných ingrediencí, ale žádný cheesecake ani ten velký do formy, jsem ještě nikdy neměla takhle bílý,vždycky se udělá taková krustička, proto se ptám jak tohle děláte, chtěla bych je mít taky tak bílé. Já je mám žlutější než vy ještě před pečením. Moc mě mrzí, že to nedokážu udělat jako vy.Bylo by možné, že je to tím, že peču horní i dolní ohřev a že by se mely péci jen ze spodu?Děkuji za odpověď
Víkendové pečení
9. 9. 2017 v 20:10Myslím, že ho také nemám úplně bílý 🙂 možná to bude vejci, některá jsou hodně žlutá 🙂 také peču horní a spodní ohřev, ale každá trouba peče trochu jinak 🙂
Jitu
9. 9. 2017 v 20:23Tak mě to nedalo a zkusila ještě jednou v jiné troubě, jsou na pohled lepší,světlejší, ale bojím se, aby byly pečené, uvidím ráno.Vejce mám domácí, zkusím z koupených.Jestli budu takhle pokračovat, budeme s manželem vážit za chvíli tunu ;), ale musím to vychytat.:) 🙂 a děkuji.
Víkendové pečení
11. 9. 2017 v 9:40Jitko, věřím, že další pokus dopadl na výbornou 🙂 když se dodrží doba pečení a nechají se pořadně vychladit, nebála bych se, že budou nedopečené 🙂 tak snad už jsou i pro Vás hezky bílé 🙂 mějte se fajn. Míša
Unknown
21. 9. 2017 v 6:31Dobre rano Miso,
Jen jsem vam chtela podekovat za obrovskou inspiraci pri priprave svatebniho candy baru. Delala jsem podle vas nekolik druhu a vse melo obrovsky uspech, mezi dezerty byly i tyto minicheesecakes s podobnym zdobenim a mam pocit, ze zmizely snad uplne prvni ☺. Testo na kosicky a tartaletky uz take nepouzivam jine nez to z vaseho blogu, je vynikajici a krasne se s nim pracuje. Jsem velmi rada, ze jsem vas blog objevila. Vasi praci moc obdivuju. Doufam, ze se s nami budete jeste dlouho kazdy tyden delit o nejaky skvely recept.
Víkendové pečení
21. 9. 2017 v 19:49Magdo, zdravím Vás a moc děkuji za milý komentář 🙂 jsem ráda, že je můj blog pro Vás inspirací 🙂 souhlasím s Vámi, tyhle malé cheesecake jsou skvělé a obvykle se snědí jako první 🙂 děkuji za Vaši důvěru i přízeň 🙂
Anonymní
23. 10. 2017 v 9:39Dobrý den, inspirovala jste mě k pečení, nikdy jsem nedělala cheesecake, o víkendu jsem si řekla, že zkusím aspoň mini verzi (bez šlehačkové vrstvy). Bohužel jsem nebyla až tak úspěšná. Cheesecake má po upečení a chlazení přes noc v lednici prakticky stejnou konzistenci, jako měl zasyrova. Je to hutný krém, snad maličko ztuhlý (jako kdyby se použila trocha želatiny), prostě působí jako nepečený. Po vyjmutí z košíčků chvíli drží tvar a pak se rozteče. Co jsem mohla udělat špatně? Suroviny jsem měla, jaké měly být, jen sýra o trochu méně (dělala jsem z poloviční dávky a místo 225 g jsem dala 200 g tedy 1 balení), také jsem dala o trochu méně cukru. Pekla jsem 21 minut na 150 stupňů. Napadá mě, že jsem měla směs víc vyšlehat (šlehala jsem ručně a jen chvíli, aby se do ní nedostalo moc vzduchu). Moc děkuji za případné rady!
Víkendové pečení
23. 10. 2017 v 11:51Zdravím, to mě mrzí, že se cheesecake nepovedly a těžko říct, kde se stala chyba. Pokud jste dodržela postup, teplotu i odpovídající množství surovin, tak mě napadá jedině druh sýra. Nepoužila jste nějaký nízkotučný? Stejně tak i zakysanou smetanu …. dortíky peču pravidelně a vždy do druhé dne krásně ztuhnout, že se dají servírovat i bez papírových košíčků. Musela bych vidět Váš postup na vlastní oči, abych dokázala přesně určit, kde je problém 🙂
Anonymní
23. 10. 2017 v 13:56Ono se nedá říct, že vyloženě nepovedly, pořád byly moc dobrý a zmizely šmahem :). Sýr ani smetana nebyly nízkotučné…. Naopak mi přišlo, že ten krém byl takový těžký, hutný, připomínal mi mascarpone… No nic , zkusím vytrvat 🙂 Díky za rychlou odpověď!
Víkendové pečení
23. 10. 2017 v 19:50Mohu se zeptat, jakou značku sýra jste použila? 🙂
Anonymní
23. 10. 2017 v 20:15Použila jsem krémový sýr Cavabel koupený v Lidlu (v modrém balení). Byla jsem tam pro sýr, který používáte Vy, ale byl vyprodaný a měli ho jen v light verzi. Tak jsem vzala tento. Příště to zkusím s Vaším. Našla jsem, že Cavabel nazývá Lidl jako smetanovo-jogurtová pomazánka, možná to byla špatná volba.
Víkendové pečení
23. 10. 2017 v 20:24Děkuji za odpověď 🙂 myslím, že v tom byl ten problém 🙂 máte pravdu, ten co používám já, je dost často vyprodaný, zřejmě všichni pečou cheesecaky 🙂 příště klidně kupte v Lidlu Palouček, ten je také na cheesecake dobrý a obvykle ho mají.
Anonymní
24. 10. 2017 v 18:32Opravdu to vypadá, že jste výrazně zvedla prodej sýru Goldessa! Děkuji za tip, zkusím tedy Palouček nebo budu číhat na ten váš. 🙂
Anonymní
27. 10. 2017 v 20:01Dobrý den,
jsou nádherné… Takže nelze než zkusit. A než se do nich pustím, raději se zeptám (vždycky s touto otázkou bojuji) – horkovzduch,nebo ne? Děkuji!
Víkendové pečení
28. 10. 2017 v 18:34Zdravím, určitě zkuste 🙂 cheesecake vždy jen bez horkého vzduchu 🙂 nicméně na mém blogu to platí asi u všech receptů, sladké peču jen na klasický spodní a horní ohřev.
IVA
18. 1. 2018 v 18:33Dobry vecer Miso, ráda bych se Vás zeptala na sýr který používáte do cheesecaku,dnes jsem hledala v Liedlu přesně ten podle Vaší fotky.Úspěšná jsem nebyla.Naska jsem tam pouze Goldessa soft cheese/stříbrná 200gkrabicka/,nemáte s tím zkušenost, zda ho můžu použít na krém.Mockrat děkuji za odpověď.
Víkendové pečení
18. 1. 2018 v 18:43Ivo, zdravím Vas, úspěšná jste byla, ani o tom nevíte 🙂 výrobce totiž nedávno změnil balení sýra a místo modré krabičky je nyní ve zmíněné stříbrné 🙂 už jsem zkoušela a je stejný, takze klidne kupte. Časem změním foto v příspěvku, aby to nemátlo 🙂 hezký vecer
IVA
18. 1. 2018 v 18:55Děkuji Vám za rychlou odpověď,ani nevíte jakou jste mi udelala radost, ze je to ten "Vas" výborný sýr.Krasny večer.
Anonymní
24. 1. 2018 v 9:21Děkuji za skvělý recept! Je to rychlá pecka, která má vždy úspěch! Na základ používám sušenky Lotusky, sýr Goldessa plus Palouček a zdobím jen strouhanou čokoládou! Radka
PS: Miluji Vaše stránky!
Víkendové pečení
25. 1. 2018 v 14:16Radko, díky za Vaše nadšení 🙂 za takové příznivce jsem moc ráda 🙂
Anonymní
27. 3. 2018 v 13:27Dobrý den.Taky Vám musím pochválit další úžasný recept co jsem vyzkoušela. Měl úspěch. Akorát vy máte dortiky krásně bílé a já je měla do žluta. Jestli to může být domacima vajíčkama?
Moc Vás zdravím a těším se na další bezva recepty.
Zároveň jsem teď pekla kavove cupcakes a taky byly úžasné 🙂
Zdravím Jarka
Víkendové pečení
27. 3. 2018 v 19:57Jarko, zdravím Vám a moc děkuji 🙂 ano, zabarvení může být způsobeno vajíčky nebo i druhem sýra. Stejně tak může trochu zkreslovat fotka 🙂
Děkuji za důvěru i přízeň, mějte se fajn. Míša
Anonymní
30. 5. 2018 v 18:02Dobrý den, chtěla bych poděkovat za úžasný recept. Prosim jen zdá se můžou ozdobit krémem dřív než druhý den a ráno už servírovat? Vydrží krém prez noc už nazdobeny?
Víkendové pečení
30. 5. 2018 v 19:58Také děkuji 🙂 nazdobit můžete, jakmile jsou cheesecakes dostatečně ztuhlé, aby šly vyndat z formy a krém na nich bez úhony držel 🙂 jinak bez problému vydrží i další den 🙂
Anonymní
5. 6. 2018 v 11:17Prosím, mohla byste mi napsat, jaký je průměr muffinu na formě? Moc děkuji
Víkendové pečení
5. 6. 2018 v 19:13Formy se mohou nepatrně lišit, já sama mám tři a každá je trochu jiná .) průměr dna otvoru je obvykle 4,5-5 cm.
Anonymní
5. 6. 2018 v 11:39Jéé, ještě mě napadlo, myslíte, že by šly použít, místo plechu na muffiny, silikonové košíčky?
Víkendové pečení
5. 6. 2018 v 19:14Ano, můžete použít i silikonové košíčky, buď samostatně a servírovat dortíky v nich nebo ty silikonové ještě vyložit papírovými 🙂
Anonymní
6. 6. 2018 v 9:54Jste zlatá, moc děkuji za rychlou odpověď
Anonymní
8. 7. 2018 v 15:58Dobrý den, chci upéct, ale omylem jsem v Lidlu koupila cream spread (smetanovo-jogurtovy), myslíte, že to můžu upéct z toho?
Víkendové pečení
8. 7. 2018 v 18:03Obávám se, že to asi nebude moc vhodná náhrada. Smetana i jogurt mají jinou chuť, ale i konzistenci. Nicméně nedokážu dost dobře posoudit, zmíněný výrobek jsem nikdy neměla.
Anonymní
20. 7. 2018 v 20:29Košíčky vypadají krásně můžu nahradit sýr lučinou
Víkendové pečení
21. 7. 2018 v 7:26Díky, ano, lučina je určitě vhodná pro tyto cheesecakes 🙂
Anonymní
21. 7. 2018 v 7:59Z této dávky jich je 12 jako na obrázku nebo víc
Víkendové pečení
21. 7. 2018 v 9:56Ano, 12 kousků, je to uvedeno v receptu 🙂
Unknown
13. 1. 2019 v 20:13Tak ty jsou naprosto dokonalé, musím moc pochválit 🙂 Chystám se na ně ve středu, syn má svátek tak mu udělám malé překvapení v podobě Vašich dezertíku. Naposledy jsem zkoušela tyto erecepty.eu/minidezerty-s-broskvemi/ minidezerty s broskvemi. Jejich příprava není nijak složitá a výsledek stojí za to 🙂 Už se těším na ty Vaše
Víkendové pečení
14. 1. 2019 v 11:57Děkuji, určitě zkuste, patří mezi top recepty 🙂
Anonymní
9. 6. 2019 v 18:52Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda při pečení mohu společně s košíčky přidat do trouby i plech s vodou z důvodu předejití popraskání a vysušení. Děkuji.
Víkendové pečení
10. 6. 2019 v 6:52Zdravím, plech s vodou je u těchto malých dortíků zbytečný. Pečou jen krátce a při nižší teplotě. Vysušení a prasknutí se bát nemusíte 🙂
Anonymní
10. 6. 2019 v 15:15Děkuji.
Anonymní
11. 6. 2019 v 13:23Dobrý den, na kolik košíčků je tento recept?
Víkendové pečení
12. 6. 2019 v 9:24Recept je na 12 košíčků, je to uvedeno v receptu 🙂
Klára
14. 12. 2020 v 22:19Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat dá se místo Creem cheese použít například ve stejném množství palouček nebo lučina? Děkuju mockrát.
Míša Landová
15. 12. 2020 v 6:33Ano, je to možné.
Iveta
7. 2. 2022 v 10:28Dobrý den, Míšo, tak už i já zkusila cheesecake. Úplně poprvé v životě a vše se podařilo na jedničku mockrát děkuji za recept, jako vždy jste mě nezklamala!! Peču podle Vás dorty, už jsem jich zkusila mnoho a vždy dostala pochvalu. Letos v lednu jsem si udělala radost a koupila si hned 3 online kurzy najednou. Ty jsou tak super!!! Zpátky k cheesecaku, vše mi klaplo, mám jen jeden jediný dotaz, na který jsem nikde nenašla odpověď a to jsem se vážně snažila, přečetla jsem všechny komentáře, projela Váš instagram i Facebook. Jak poznám, že je ten cheesecake už upečený? V postupu píšete, že středy nemusí být úplně propečené. Ale já píchala špejlí vždy jen do krajů a stále jsem měla stejnou špejli jako na začátku, konzistence cheesecaku se vůbec neměnila. Nakonec jsem je měla v troubě asi 35minut, cheesecaky se nafoukly a praskly, po vyndání ale spaskly a i ty praskliny nebyly skoro ani vidět. Dala jsem na ně šlehačku a chuťově prostě byly výborné. Přesto, že jsem je tam měla tak dlouho, tak i po vyndání měly krásnou barvu jako u Vás na fotografii. Vaše věrná Iveta Kuk.
Míša Landová
7. 2. 2022 v 12:40Iveto, tak to jsem ráda, že se všechny recepty daří, tak jak mají 🙂 cheesecake se neověřuje špejlí, vždy bude lepit 🙂 Já se držím času a tyhle malé nepeču déle než 20-22 minut. Jak se píše, středy se mohou ještě lehce třást, ale chladnutím zpevní. Určitě nepečte na horký vzduch, jen horní a dolní ohřev. Dlouhá doba pečení může způsobit, že je pak dortík vysušený …
Iveta
8. 2. 2022 v 12:55Děkuji moc za radu. Příště budu péct už jen těch 20-22minut. Ano, horní a dolní ohřev! Vím, to už jste mě naučila dávno. Ale jak to tady tak čtu, tak opakování není nic dost. 😀
Eva Pricová
15. 8. 2023 v 12:37Dobrý den, Vaše mini cheesecake peču často a ráda. Všichni je milují:) Občas mi ale při chladnutí popraskají. Teď jsem zkoušela váš recept na cheesecake pečený ve vodní lázni a byl úžasný, rovný jako zrcadlo a žádné praskliny. Myslíte, že by se tento způsob přípravy dal aplikovat i u mini cheesecake ? Moc děkuji za odpověď Eva Pricová
Míša Landová
17. 8. 2023 v 7:10Ano, určitě můžete využít vodní lázeň i na ty mini verze. Nicméně je to divné, že praskají … nepečete náhodou na horkovzduch?
Olga
18. 10. 2023 v 11:19Dobrý den, tyto mini cheesecake jsem pekla už několikrát, vždy měly velký úspěch :-). Prosím o radu, kdybych chtěla péct pistáciové, kolik pasty mám dát na toto množství sýra? Děkuji za odpověď
Míša Landová
19. 10. 2023 v 10:07Dejte podle chuti, já pistáciové nikdy nepekla 🙂 a hodně záleží i na kvalitě/chuti samotné pasty.
Veronika
8. 2. 2024 v 14:36Dobrý den, pekla jsem a řekla bych, že se napoprvé povedly. Jen hnědý košíček trochu pustil barvu… Přesto mám pár dotazů…
Když jsem k rozmixovaným sušenkám přidala rozpuštěné máslo, tak z toho byla tekutá kaše. Úplně řídká. Musela jsem přidat hodně sušenek, respektive zbylého (nenamazaného) lineckého cukroví. Nechala jsem si stranou z vánočního pečení 2 druhy právě kvůli cheesecakům. Do druhé várky jsem tedy hodně másla ubrala a nerozpouštěla jsem ho, měla jsem měkké pokojové teploty. Konzistence před pečením byla mnohem lepší, ale výsledek po upečení byl plus minus stejný. Je to tím, že cukroví je moc mastné oproti jiným druhům kupovaných sušenek? Kamarádka používá máslové sušenky z Lidlu, které jsou velmi podobné lineckému cukroví a recept si nijak neupravovala…
A ještě jedna věc, pekla jsem v kovové formě i s Vaší vychytávkou. Nechala zcela vychladnout a pak hurá i s formou do lednice. Po pár hodinách vypadaly nádherně, nic nepopraskalo, ale košíčky mi v lednici úplně zvlhly, včetně pásků z pečícího papíru. Takže se konce přetrhly při snaze cheesecaky vyndat. Musela jsem je nechat „povolit“. Poté, co se je povedlo vyndat, se ukázalo, že na dně formy je vrstva másla, která držela košíček přilepený. Takže jsem všechny cheesecaky z košíčků vybalila, protože byly napůl úplně mastné a napůl rozmočené. Rozhodně to nevypadalo tak hezky jako Vaše obrázky. Ale samotné dortíčky krásně držely tvar a byly výborné. Jen po vizuální stránce by byly v tom košíčku hezčí…
Zítra budu péct na oslavu další a ráda bych výsledek trochu vylepšila. Pro jistotu jsem na korpus koupila BeBe mléčné a kakaové. A bude velký problém cheesecaky, po vychladnutí ve formě, je z ní vyndat a dát je do lednice do druhého dne chladit jen tak? Budu jich potřebovat mnohem víc než 12 a formu mám jen jednu…
Moc děkuji za odpověď.
S pozdravem Veronika Patková Kohoutová
PS: v prosinci jsem podle Vás pekla 3 dorty (mám tři dcery narozené v průběhu jednoho měsíce v před a povánočním období, každá má ráda něco jiného a já peču na přání 😁). Takže byl pistáciový, čokoládový a citrónový. A všechny byly výborné. Nyní se pokusím o narozeninový dort podle oblíbeného vánočního cukroví. Dokonce jsem várku upekla, abych ho použila na ozdobu dortu. A když to viděli ostatní, tak nejmenší dcera chtěla zase linecká srdíčka, manžel, že když jsem v tom, tak by si dal vanilkové rohlíčky, nejstarší dcera přišla s tím, že v prosinci nedošlo na vosí hnízda a crinkles a ona že chtěla zkusit ty nepečené lotus kuličky (budu jí zítra dělat lotus cheessecake podle Vás, protože Lotusky miluje…), na oslavy dělám tradičně sušenky ve tvaru zvířátek z citrónového lineckého, pak mi zbyly bílky, takže budou kokosky… zkrátka se mi to jako vždy vymklo z rukou a v únoru si zopakujeme Vánoce. Vychází to na nějakých 8 druhů cukroví. A to jsem chtěla jen ozdobit narozeninový dort… 😁 Takhle to dopadá, když je někdo na mateřské, rád peče a dělá radost a ostatní ví, že hraje na přání… 😆
Míša Landová
9. 2. 2024 v 9:27Ano, na vině je domácí linecké, které obsahuje velké množství másla. Pokud použijete sušenky typu Bebe rodinné (ne dobré ráno), bude to bez problémů. Ve Vašem případě bude obecně problém s košíčky. Nejen že se promastí, ale i zvlhnou a pouští barvu. Tím vznikají i Vámi uvedené problémy. Doporučuji použít košíčky bílé, nejlépe od firmy Wimex, případně fajn má i DM drogerie. A ano, můžete po upečení a krátkém vychladnutí košíčky opatrně vyjmout a nechat chladnout dortíky bez formy, abyste mohla péct další várku.
PS – je vidět, že se nenudíte 🙂
Dana K.
6. 4. 2024 v 9:58Dobry den, chtela bych se optat jak postupovat kdybych chtela pect toto jako velky dort? 🙂 Tyto mini jsem zkousela a jsou famozni, rada bych je prenesla do velke formy, ale mam z toho strach…poradite prosim postup na kolik a jak dlouho pect a co je pripadne potreba zmenit?
Moc dekuji a preji krasny den 🙂
Míša Landová
8. 4. 2024 v 8:55Na blogu je spousta receptů na velký cheesecake, např. Cheesecake s jahodami nebo Cheesecake s ovocem 🙂
Průměrné hodnocení z 1 recenzí:
5